Lectii interactive online pentru

gimnaziu

Urmarind programa scolara, rezumam materia într-un video interactiv, o sedimentam prin prezentari vizuale si audio apoi o verificam prin teste.

Învață să înveți

De 10 în 10 minute

Alimente recomandate pentru elevi inteligenti si sanatosi

Anul scolar 2014-2015 este un an dificil si plin de emotii pentru elevi, tinand cont ca programa scolara s-a schimbat complet, urmeaza sa fie introduse manualele digitale, iar elevii de clasa a II-a, a IV-a si a VI-a vor participa pentru prima oara la Evaluarea Nationala.
 
Este important ca cei mici sa fie ajutati de parinti pentru a reusi sa se adapteze noului program scolar. In primul rand, micutii trebuie sa se obisnuiasca din punct de vedere psihic cu modificarile carora trebuie sa le faca fata, iar in al doilea rand au nevoie de un stil de viata sanatos si de  o alimentatie corecta.
 
Este indicat ca parintii sa le pregateasca micutilor alimente cat mai usoara si mai sanatoase, care sa nu le distraga atentia de la pregatire si sa ii ajute sa se concentreze mai usor atat acasa, cand isi pregatesc temele, cat si in timpul pauzei de la scoala.
 
Printre gustarile pe care le puteti pregati micutului in pauza de studiu se numara:
- fructele, care pot fi consumate si in salata
- iaurtul
- salata de legume (fara oua si carne)
- supa
- un sandwich
- o bucata de branza
 
Gustari recomandate pentru pachetelul scolar:
- sandvis cu branzeturi si legume,
- sandvis cu piept de pui sau curcan si salata verde
- iaurt cu cereale
- fructe
- legume
 
Hidratarea este extrem de importanta pentru copii, care sunt in crestere si care au de acumulat o cantitate mare de informatii in fiecare zi. Va recomandam sa le puneti intotdeauna in ghiozdan o sticla cu apa, iar in pauzele de la studiu micutii pot consuma sucuri naturale, din fructe, facute chiar de dvs. acasa.
 
 
Sursa: www.portalinvatamant.ro